Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Ο Πέτρος Ιακωβίδης σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-"Ο έρωτάς μου γίνε": Αισθάνθηκες από την αρχή πως θα ξεχωρίσει και θα αγαπηθεί τόσο πολύ από τον κόσμο;
Είναι το πρώτο μου single και η αλήθεια είναι ότι είχα ιδιαίτερο άγχος για το εάν θα αρέσει στον κόσμο. Νομίζω ότι ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Είναι λίγο απρόβλεπτο το κοινό. Το μόνο που ήξερα σίγουρα ήταν ότι οι συνεργάτες μου κι εγώ το αγαπήσαμε αυτό το τραγούδι και το πιστέψαμε. Χαίρομαι που φαίνεται ότι κι ο κόσμος συμφωνεί μαζί μας.

-Σε αγχώνει η επιτυχία που γνωρίζει το τραγούδι για την μετέπειτα πορεία σου;
Ναι, έχω λίγο άγχος, δε γίνεται να μην έχεις, αλλά προσπαθώ να το μετατρέψω σε δημιουργικότητα. Δεν το αφήνω να με επηρεάζει αρνητικά. Δουλέψαμε πολύ για αυτό το κομμάτι και φυσικά ελπίζουμε να αρέσει και στον κόσμο. Αυτό θα μας δώσει δύναμη να κάνουμε κι άλλα πολλά.

-Για τους στίχους και την μουσική συνεργάστηκες με τον STAN. Πώς προέκυψε η συνεργασία αυτή;
Με τον STAN είμαστε εδώ και καιρό φίλοι. Γράφουμε κι οι δυο στίχους και μουσική και όταν γράψαμε αυτό το τραγούδι άρεσε και στους δυο πολύ και αποφασίσαμε να το κυκλοφορήσουμε.

-Έχει αλλάξει την καθημερινότητά σου η αναγνωρισιμότητα;
Δεν μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερα. Ναι, με αναγνωρίζουν στο δρόμο αλλά δεν το αντιμετωπίζω σαν πρόβλημα. Είναι ωραίο να σε χαιρετάει ο κόσμος και να σου δείχνει ότι αγαπάει τη δουλειά σου.

-Θεωρείς πως η εμφάνιση είναι το εισιτήριο για να κάνει κάποιος καριέρα;
Θεωρώ ότι η εμφάνιση είναι ένας παράγοντας που μπορεί να βοηθήσει στην πρώτη εντύπωση ή ακόμα και να ανοίξει κάποιες πόρτες, αλλά δεν είναι ο μοναδικός. Πολλές φορές μάλιστα συμβαίνει το αντίθετο. Η φωνή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κι αυτός που θα σου εξασφαλίσει τη διάρκεια σ' αυτό το χώρο.

-Από μικρός ήθελες να ασχοληθείς με το τραγούδι;
Ναι, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αυτό ήθελα να κάνω. Κατάγομαι από μουσική οικογένεια οπότε ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο. Από τα 15 μου ξεκίνησα το τραγούδι.

-Θα έπαιρνες μέρος σε ένα μουσικό σόου όπως το "Voice"; Πιστεύεις πως πραγματικά ανοίγει δρόμους για τους νέους καλλιτέχνες;
Δεν χρειάστηκε, καλώς ή κακώς. Ήρθαν έτσι τα πράγματα, είχα την τύχη να έχω πάντα δουλειά, έτσι δεν μπήκα σ' αυτή τη διαδικασία. Το παρελθόν έχει δείξει ότι για κάποιους καλλιτέχνες έχει ανοίξει όντως δρόμους, όπως και το αντίθετο. Δίνεται μια τεράστια ευκαιρία στα νέα παιδιά, αλλά από κει και πέρα είναι στο χέρι τους για το πως θα την αξιοποιήσουν. Ευκαιρίες, όμως, μπορεί να προκύψουν από παντού. Φτάνει να ξέρεις να τις αναγνωρίζεις.

-Εμφανίζεσαι στην Πύλη Αξιού στην Θεσσαλονίκη. Πώς είναι η συνεργασία σου με την Πάολα; Σου έχει δώσει κάποια συμβουλή;
Είναι μεγάλη η χαρά και η τιμή που συνεργάζομαι με την Πάολα. Είναι από τις μεγαλύτερες λαϊκές φωνές που έχουμε και πολύ καλή επαγγελματίας. Είναι γενναιόδωρη με τους συνεργάτες της και σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα να συζητήσεις ό,τι σε απασχολεί μαζί της. Την ευχαριστώ πολύ γι' αυτή την ευκαιρία που μου έδωσε.

-Ποια είναι τα σχέδια σου για το καλοκαίρι;
Προς το παρόν είμαστε στην Πύλη Αξιού, όπως ξέρεις, και ταυτόχρονα ξεκινήσαμε την καλοκαιρινή μας περιοδεία. Σε κάποιες πόλεις θα κάνουμε εμφανίσεις με τον STAN και σε άλλες θα κάνω μόνος μου! Δε σου κρύβω ότι ανυπομονώ!

-Βάζεις στόχους για το μέλλον ή ζεις το σήμερα;
Προσπαθώ όσο μπορώ να απολαμβάνω την κάθε στιγμή και το παρόν, αλλά συνέχεια βάζω στόχους. Είναι ένα κίνητρο για να εξελίσσεσαι συνέχεια. Δεν μπορώ να λειτουργήσω αλλιώς. Σκέφτομαι το επόμενο βήμα και δουλεύω σκληρά για να το πετύχω.

-Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που θα ήθελες πολύ να συνεργαστείς;
Έχω πολλούς καλλιτέχνες αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου που θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ. Έχουμε αρκετούς αξιόλογους ερμηνευτές στην Ελλάδα. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω έναν τώρα αλλά ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να δουλέψω με κάποιους τουλάχιστον απ' αυτούς.