Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ο Νίκος Τσολερίδης από την "Εκδρομή" σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Νίκο, σε γνωρίσαμε φέτος μέσα από την επιτυχημένη Εκδρομή. Πώς βρέθηκες στο καστ της σειράς; 
Όπως όλοι! Με κάλεσαν για κάστινγκ την πρώτη φορά, μετά έγινε και δεύτερο κάστινγκ και τότε μου ανακοινώθηκε ότι θα είμαι στο καστ της Εκδρομής!

-Ο Βαγγέλης που υποδύεσαι μοιάζει άσχετος με την παλιά ιστορία που συνδέει τους υπόλοιπους. Τι τον περιμένει στη συνέχεια;
Τον Βαγγέλη θα τον δούμε σε στιγμές αγωνίας και με το ένστικτο της προστασίας να χτυπάει κόκκινο. Δεν μπορώ να σου αποκαλύψω κάτι άλλο...

-Έχει αλλάξει η καθημερινότητά σου από όταν ξεκίνησε η προβολή της σειράς;
Θα σου πω την αλήθεια... Πέρα από το ότι ο στενός κύκλος μου το απολαμβάνει, δεν έχω νιώσει κάτι διαφορετικό από πριν. Το σίγουρο είναι ότι λόγο της Εκδρομής είχα την τύχη να συνεργαστώ με γενναιόδωρους ανθρώπους, με τους οποίους κρατήσαμε επαφές και μετά το τέλος των γυρισμάτων.

-Σε λίγο καιρό ξεκινάτε στο θέατρο το "Για πάντα" με την Τίνα Λεωνορά που είστε μαζί και στην Εκδρομή. Θα ήθελες να μας πεις δύο λόγια;
Αυτή την στιγμή είμαι σε πρόβες για το έργο "Για πάντα" του Γιάννη Καραμπέλκου. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Βασίλης Ισσόπουλος. Σκηνικά και κοστούμια η Μαρία Μπάτσαλα. Στο θέατρο Αυλαία, στη Θεσσαλονίκη, η πρεμιέρα θα γίνει 9 Φεβρουαρίου. Το "Για πάντα" είναι μια αισθηματική κωμωδία που χαρίζει χαμόγελα και συγκινεί. Είναι η ιστορία ενός νέου ζευγαριού στα πρώτα χρόνια γάμου.

-Τι όνειρα κάνεις για το μέλλον;
Ονειρεύομαι τα χρόνια που έρχονται να είναι δημιουργικά και με πολλές "εκδρομές"! Να είναι έντονα και γεμάτα αγάπη!

-Από μικρός ήθελες να γίνεις ηθοποιός;
Υπήρξα για παραπάνω από 20 χρόνια παίκτης του handball. Το θέατρο μπήκε στην ζωή μου στο γυμνάσιο και από τότε έπαιρνα μέρος κάθε χρόνο στην Μαθητική Θεατρική Συνάντηση του Δήμου Νεάπολης-Συκεών. Μετά από κάποια χρόνια με δέχτηκαν στην Ανώτερη Δραματική Σχολή "Ανδρέας Βουτσινάς" από όπου και αποφοίτησα.

-Πότε θα δούμε νέο επεισόδιο;
Κοίτα, λόγω προβών έχω χάσει λίγο την μπάλα... Ελπίζω να ξεκινήσει σύντομα γιατί μου κάνουν παράπονα όλοι.

- Έχει εμφανιστεί κάποιος στο twitter που ισχυρίζεται πως έχει στα χέρια του τα σενάρια της σειράς. Πώς το αντιμετωπίζεται; Σας έχει δημιουργήσει πρόβλημα;
Ναι, κάτι άκουσα. Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω από εσάς! Ελπίζω να μην αποκαλύψει κάτι δυνατό. Το ύφος της Εκδρομής είναι τέτοιο, που αν αποκαλυφθεί κάτι θα χαθεί η αγωνία, για το παρακάτω. Έχω να πω όμως πως όλες οι δυνατές σειρές έχουν και έναν spoilerα!