Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Η Όλγα Λαφαζάνη σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας επέστρεψες τηλεοπτικά "στα καλά καθούμενα". Πώς ήρθε η πρόταση;
Δεν θα την χαρακτήριζα αμιγώς σαν πρόταση. Ήδη από το προηγούμενο καλοκαίρι συζητούσαμε με την διευθύντρια του ψυχαγωγικού, την κυρία Ράνια Ματαφιά, δεν ευοδώθηκαν οι συζητήσεις για διάφορους λόγους κι έτσι φέτος το καλοκαίρι που την προσέγγισα, γιατί πλέον θα μπορούσα να βρίσκομαι στην Αθήνα. Ύστερα από συζητήσεις τόσο με την κυρία Ματαφιά όσο και με την Κατερίνα Καραβάτου και αφού κάναμε δοκιμαστικό, τελικά με επέλεξαν να είμαι στην παρέα της εκπομπής.

-Σκεφτόσουν την επιστροφή σου στην τηλεόραση;
Ναι! Φέτος ήθελα να επιστρέψω στην τηλεόραση και γι' αυτό έκανα τις κινήσεις που θεώρησα ότι έπρεπε να κάνω.

-Φαίνεται με τα παιδιά στην εκπομπή να είστε πολύ δεμένοι. Είστε έτσι και μετά το τέλος της εκπομπής;
Φυσικά! Δεν ξέρω πως καταφέρνουν κάποιοι να είναι αλλιώς μπροστά από τις κάμερες και αλλιώς από πίσω. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το καταφέρω, το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο και γι' αυτό άλλωστε όποτε δεν ένιωθα καλά σε κάτι που έκανα, συνήθως έφευγα.

-Ποιο πιστεύεις είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;
Η επιτυχία είναι μεγάλη λέξη. Πιστεύω ότι έδεσε η χημεία μας μπροστά από τις κάμερες και η πάρα πολλή δουλειά πίσω από αυτές.

-Λόγω της εκπομπής αναγκάζεσαι να είσαι αρκετές ώρες μακριά από το παιδάκι σου. Πώς το αντιμετωπίζεις;
Αυτό είναι κάτι που δεν αντιμετωπίζεται ή καλύτερα δεν συνηθίζεται. Ευτυχώς έχω την αμέριστη κατανόηση από όλους τους συνεργάτες μου στο κανάλι και έχω την αίσθηση ότι έχω καταφέρει κάπως να ισορροπήσω τις ώρες που είμαι στη δουλειά σε σχέση με αυτές που είμαι στο σπίτι.

-Θα ήθελες να κάνεις κάτι δικό σου;
Η τηλεόραση είναι ομαδική δουλειά, οπότε μόνη μου μ' αυτή την έννοια δεν θα μπορούσα. Να ηγούμαι μιας εκπομπής, ναι θα το ήθελα κάποια στιγμή αλλά όχι προς το παρόν. Θεωρώ μεγάλη τύχη να μαθαίνω τόσα πράγματα από τόσο έμπειρους ανθρώπους. Για μένα είναι μεγάλο σχολείο και παρακαταθήκη για το μέλλον.

-Έχεις δημιουργήσει φιλίες μέσα από τον χώρο;
Ναι. Ενδεικτικά θα αναφέρω κάποια ονόματα, γιατί είναι αρκετά. Θεωρώ πολύ καλή μου φίλη και φυσικά είναι και κουμπάρα μου την Σταματίνα Τσιμτσιλή. Επίσης, την Δέσποινα Καμπούρη, την Ισαβέλλα Κούτση, την Μαίρη Παλιαλέξη, χωρίς βέβαια να αναφέρω από το κανάλι που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή.

-Πώς σου φαίνεται ως τηλεοπτικό πρόσωπο η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου που παίζει και απέναντι;
Δεν συνηθίζω να σχολιάζω και να κρίνω δημοσίως ανθρώπους ,είτε κάνουν την ίδια δουλειά με μένα ή όχι.

-Έμεινες για ένα διάστημα μακριά από την Αθήνα και συγκεκριμένα στις Σέρρες. Πώς ήταν η καθημερινότητα σου εκεί;
Πολύ όμορφη, ήρεμη και οικογενειακή. Ήταν χρονιά σταθμός για μένα η παραμονή μας στις Σέρρες, γιατί είχα άπλετο χρόνο με την οικογένειά μου και το απόλαυσα όσο μπορούσα περισσότερο. Επίσης, ωρίμασα και αναθεώρησα πολλά πράγματα. Όταν αγχώνομαι εδώ και πιέζομαι με τους ρυθμούς της ζωής, πάντα σκέφτομαι τις μέρες που ήμασταν στις Σέρρες.

-Θα άφηνες ξανά την Αθήνα;
Αν έχω την οικογένεια μου μαζί, μπορώ να πάω παντού!