Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Ο Δημήτρης Κυρατσούδης από την "Εκδρομή" σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Τηλεοπτικό ξεκίνημα με την πολλά υποσχόμενη "Εκδρομή". Πώς αισθάνεσαι;
Αισθάνομαι λίγο πολύ όπως θα αισθανόταν οποιοσδήποτε στη θέση μου! Νιώθω πολύ ευγνώμων απέναντι στους ανθρώπους που με διάλεξαν για το ρόλο. Είμαι τυχερός που μου δίνετε μια τέτοια ευκαιρία τόσο νωρίς στην καλλιτεχνική μου πορεία και μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια. Επίσης, θα έλεγα ότι έχω πολύ μεγάλη αγωνία για το "άγνωστο"  που ακολουθεί μετά την "Εκδρομή". Είναι η πρώτη μου τηλεοπτική δουλεία και πραγματικά δεν ξέρω τι θα συμβεί μετά από αυτήν.

-Πες μας δύο λόγια για τον Πάνο τον οποίο υποδύεσαι.
O Πάνος βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή. Νιώθει από την αρχή τον κίνδυνο γύρω του και προσπαθεί να προειδοποιήσει τους πάντες ότι κάτι κακό θα συμβεί! Ο πρώτος που προσπαθεί να πείσει είναι ο Βαγγέλης (Νίκος Τσολερίδης) καθώς είναι και ο μόνος που γνωρίζει και εμπιστεύεται. Είναι ένα φυσιολογικό παιδί της γενιάς του που οι καταστάσεις τον κάνουν να συμπεριφέρεται διαφορετικά. Είναι καχύποπτος για τα πάντα και φυσικά η εξέλιξη της σειράς τον δικαιώνει.

-Πώς ήρθε η πρόταση για την συμμετοχή σου στην σειρά;
Η διαδικασία υλοποίησης της "Εκδρομής" ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2013, όπου έγινε ένας επτάλεπτος πιλότος στον οποίο συμμετείχα, ώστε να υπάρχει ένα δείγμα της ατμόσφαιρας και της εικόνας της σειράς για να προταθεί στα κανάλια. Από κει και πέρα ο ΑΝΤ1 "αγκάλιασε" πολύ θερμά την ιδέα και ακολούθησε η διαδικασία της οντισιόν, όπου και έγινε η τελική επιλογή των ηθοποιών.


-Από μικρός ήθελες να γίνεις ηθοποιός;
Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ναι! Χωρίς να έχω κάποιο ερέθισμα από την οικογένεια μου. Ήταν καθαρά δική μου επιλογή και χαίρομαι που την ακολούθησα.

-Θεατρικά έχεις κάνει αρκετές δουλειές. Ποια κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σου και γιατί;
Όλες οι παραστάσεις που έχω κάνει μου άφησαν κάτι! Σίγουρα η παράσταση της "Πλαστελίνης" έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου γιατί ήταν μια παράγωγη δική μου, το έργο ήταν προσωπική μου επιλογή και συνεργάστηκα ανθρώπους τους οποίους λατρεύω. Πολλοί εξ' αυτών βρίσκονται ανάμεσα στους ηθοποιούς και το συνεργείο της "Εκδρομής".

-Ζεις στην Θεσσαλονίκη. Θα κατέβαινες στην Αθήνα για δουλειά, μιας και οι επιλογές είναι περισσότερες;
Φυσικά και θα κατέβαινα στην Αθήνα για δουλειά! Νομίζω πως καλώς ή κακώς είναι μονόδρομος στο επάγγελμα μας. Σαφώς υπάρχουν εξαιρετικές δουλειές και οργανισμοί και έξω από την αυτήν, αλλά το κέντρο όλων είναι εκεί.

-Αν έπρεπε να χαρακτηρίσεις τον εαυτό σου με τρεις λέξεις, ποιες θα ήταν αυτές;
Αυτό θα πρέπει να το πουν οι άλλοι για μένα. Ακούγεται κλισέ, αλλά έτσι είναι.

-Σε αγχώνει το τι ανταπόκριση θα έχει η σειρά; Έχεις μπει σε αυτό το τριπάκι;
Δεν έχω μπει στο τριπάκι της τηλεθέασης αν αυτό εννοείς. Φυσικά και θέλω να πάει καλά η σειρά πρώτα από όλα γιατί το αξίζει. Θεωρώ πως έχει σημασία γενικότερα στην πορεία της μυθοπλασίας να πάει καλά η "Εκδρομή". Να αγκαλιάσει δηλαδή ο κόσμος μια διαφορετική από τις άλλες σειρά. Πιστεύω πως αυτό θα δώσει μια επιπλέον ώθηση, ώστε να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες παραγωγές.

Τέλος, θα μας προδώσεις κάτι για την συνέχεια της "Εκδρομής";
Δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα... Μπορώ να σας πω μόνο ότι όσο εξελίσσεται η σειρά η αγωνιά θα μεγαλώνει, οι ανατροπές θα διαδέχονται η μια την άλλη και ότι κανείς μα κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το τέλος της "Εκδρομής"!